REZYGNACJE Z ZAMÓWIENIA, ZWROT TOWARU

Jeśli chcesz zrezygnować z zamówienia: z towaru zakupionego w Sklepie Internetowym możesz zrezygnować bez podania przyczyny do czasu kiedy zostanie wysłana wiadomość, że paczka z zamówionym towarem została kupującemu wysłana.

Jeżeli chcesz zrezygnować z dostarczonego towaru: w przypadku towaru zakupionego na potrzeby własne, nie związane z prowadzoną działalnością zawodową, możesz zrezygnować z towaru w ciągu 14 dni od daty jego dostarczenia.

Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dostarczenie produktu kompletnego bez widocznych śladów jego użytkowania (nie może być używany w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru), Zwracany towar należy odesłać w oryginalnym opakowaniu dołączając do przesyłki potwierdzenie zawartej transakcji wraz numerem zamówienia, oraz informację , że produkt zostaje odesłany na zasadach zwrotu,  oraz podać dokładne dane nabywcy wraz z numerem konta bankowego, na które mają być odesłane pieniądze, jeżeli płatność była realizowana za pobraniem. Zwracany towar prosimy bezpiecznie zapakować i na przesyłce w widocznym miejscu umieścić napis „ZWROT”.

Adres do zwrotów:

Lewmik Sp. Z o.o
Ul. Nowy Rynek 28
98-170 Widawa
502 266 230

Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie produktu. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Kupującego. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

W przypadku zwrotu towaru, Klient ponosi koszty za transport w obie strony.

W przypadku reklamacji na podstawie gwarancji należy:

podpisać kartę gwarancyjną imieniem i nazwiskiem,
dołączyć notatkę z opisem uszkodzenia (warto swoimi słowami przedstawić problem),
wysłać towar na adres: Lewmik Sp. z o.o. Nowy Rynek 28 98-170 Widawa, na swój koszt.

Lewmik Sp. z o.o. przesyła reklamowany towar do producenta, a po rozpatrzeniu reklamacji odsyła na swój koszt.
UWAGA! Nie przyjmujemy paczek z reklamacjami wysyłanych na nasz koszt.
Dniem wniesienia reklamacji jest dzień, w którym dotarła paczka z reklamowanym towarem.
Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od daty jej wniesienia. W ciągu 30 dni Użytkownik otrzyma odpowiedź zawierającą uzasadnienie, a także informację o trybie odwoławczym.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika, wszelkie koszty wyżej wymienionych procedur pokrywa Klient.
W przypadku reklamacji dotyczącej kwoty zamówionego towaru lub usługi, Użytkownik zobowiązany jest wskazać kwestionowaną pozycję i kwotę.
W przypadku pytań dotyczących reklamacji proszę wysłać email, a chętnie odpowiemy.